Yamaha perkenal R1 Race

Helmet Keluaran Khas Dragon Ball dari Bilmola

 








Dragon Ball merupakan salah satu siri anime dari Jepun yang mula menemui penonton sekitar tahun 1984. Kami percaya ramai yang membesar dengan siri kartun ini dan sehingga sekarang, siri-siri ini masih ditayangkan di kaca tv. Nama karakter seperti Goku, Gohan, Bulma dan lain-lain merupakan karakter yang sentiasa bermain di minda kita apabila Dragon Ball disebut-sebut.

Setelah mendapat sambutan hangat dengan helmet keluaran terhad Gundam pada tahun lepas (sehingga ianya tidak sempat dipasarkan di Malaysia), kini Bilmola Helmets dengan kerjasama Toei Animation Japan kembali dengan siri helmet anime keluaran khas Dragon Ball.

Helmet keluaran khas kali ini masih mengekalkan model Rapid S dengan penambahbaikan 'Active Air Liner Padding' dan 'Emergency Release System' yang dipatenkan oleh Bilmola.

Helmet Bilmola Rapid S 'Dragon Ball' mengekalkan standard keselamatan antarabangsa ECE 22.05 serta diluluskan oleh pihak berwajib di Malaysia.

Helmet keluaran khas ini akan mula menemui peminat seluruh dunia pada penghujung bulan Oktober 2021. Bagi peminat anime dan helmet ini di Malaysia, anda boleh membuat tempahan awal kepada Bilmola Helmets Malaysia  dengan harga pengenalan RM600 seunit.

Menarik? Teruskan bersama Two Wheels..!

#TwoWheels #TWmedia #TWinfo #TWmy #MGPM #TW #bilmolahelmets

Comments

Follow Us